Abonatii Vodafone care au activate optiunile Avantaj si Acasa pot sa apeleze la un nou serviciu, respectiv asigurarea telefoanelor mobile sau a modemurilor achizitionate, au anuntat ieri oficialii opera­to­ru­lui. Pentru clientii asigurati, Vodafone schimba automat telefonul cu unul nou, iar in varianta premium suporta chiar si costurile apelurilor ilegale realizate atunci cand telefonul este furat.

Principalul concurent, Orange, a lansat la inceputul acestui an asigurarea pentru telefoane, pe trei niveluri dife­rite de protectie, in cadrul programului Orange Care. Pachetul de servicii include de ieri si posibilitatea de transfer a datelor de pe telefonul mobil pe un alt telefon (5 euro) sau pe un stick USB (3 euro). Serviciul este compatibil cu orice model de telefon dis­po­nibil in portofoliul Orange, dar este disponibil pen­tru orice utilizator. Germanos, parte a grupului Cosmote Romania, a introdus conceptul de „garan­tie pe viata” pentru telefoanele mobile. Germanos asigura reparatiile pe toata durata utilizarii de catre beneficiar a telefonului mobil sau chiar inlocuirea totala daca modelul respectiv a fost scos din fa­bricatie.

De asemenea, compania ofera sistemul G-Agenda, care permite transferul rapid al datelor din agenda telefonica pe un alt telefon sau pe un CD.

Pentru abonatii Vodafone exista doua tipuri de asigurari, respectiv varianta Standard (1,99 euro pe luna), care pemite inlocuirea telefonului daca este furat sau distrus, acesta fiind schimbat cu unul identic, pana in 1.000 de euro. Varianta Premium (2,99 euro pe luna) include inlocuirea telefonului si in cazul dete­riorarii accidentale, acesta fiind inlocuit cu unul identic (pana la 1.500 de euro). De asemenea, operatorul se obli­ga sa suporte pana la 500 de euro din valoarea convor­bi­rilor efectuate de un eventual hot. Polita de asigurare pentru noul serviciu este furnizata de catre ACE European Group Ltd si se reinnoieste automat, in fiecare luna, pe o perioada maxima de cinci ani.