Filiala locala a companiei japoneze Pana­sonic a vandut in Romania aproximativ 400 de televizoare 3D de la lansarea acestora pe piata locala in luna aprilie, a declarat Stefan Ichim, directorul Panasonic Romania. Oficialul esti­meaza ca pana la sfarsitul anului compania va mai comercializa alte 500 de astfel de echi­pamente, dupa ce a adus pe piata si alte mo­dele de televizoare cu tehnologie 3D, cel mai ieftin fiind modelul Panasonic GT20 de 42 de inchi, la un pret de 6.999 de lei. Panasonic Romania a inregistrat in primul semestru al anului fiscal curent, care se va incheia pe 30 septembrie, afaceri cu 5% mai mari fata de intervalul similar de anul trecut, de 23,1 mili­oane de euro, pe fondul cresterii vanzarilor de televizoare. Pentru anul fiscal in curs Pana­sonic Romania nu are stabilit un obiectiv finan­ciar, a mai precizat directorul general Stefan Ichim.

Compania a inaugurat un magazin de 70 mp in centrul comercial Unirea Shopping Center, investitia ridicandu-se la 100.000 de euro. Magazinul va fi administrat de T&T Consulting care asteapta venituri intre 800.000 si un milion de euro in primul an de functio­nare. Panasonic intentioneaza sa mai deschida 10 magazine in urmatorii doi ani.