Retailerii de produse electronice si electrocasnice au vandut, in perioada de dinaintea Pastelui, cu aproximativ 20% mai putin fata de aceeasi perioada a anului trecut, potrivit estimarilor Flanco International. "Apetitul pentru consum generat de aceasta sarbatoare a fost mult diluat in 2010. Cele mai mari cresteri le-au inregistrat electrocasnicele mari si electronicele", a declarat intr-un comunicat Adrian Olteanu, directorul executiv al Flanco.
 
Clientii Flanco au cheltuit in medie 400 lei /achizitie in perioada sarbatorii de Paste, cu 25% mai mult decat in saptamanile anterioare, dar la fel ca in perioada similara de anul trecut. Fata de inceputul anului, vanzarile Flanco au crescut cu 35%. Reprezentantii retailerului considera ca trendul ascendent se va mentine si in luna aprilie, ca urmare a optimizarilor operationale implementate in primele trei luni. "Suntem optimisti in ceea ce priveste vanzarile din perioada urmatoare, compania depasind deja cele mai dificile momente ale acestui an si cunoscand de mai bine de doua luni cresteri constante ale vanzarilor", a adaugat Olteanu.
 
Si in cazul electrocasnicelor mici, respectiv cuptoare cu microunde, aspiratoare si aragazuri, vanzarile au crescut fata de inceputul anului. Evolutia vanzarilor pe segmentul IT a inregistrat o stagnare, in principal datorita nivelului crescut al vanzarilor in primele luni ale anului.

Sursa: Mediafax