Un bun manager nu trebuie să aibă doar cunoştinţe tehnice solide despre domeniul în care activează, ci şi câteva calităţi care ţin mai degrabă de atitudine, dar care îl pot ajuta să optimizeze la maximum resursele echipei pe care o conduce.


În primul rând, un bun manager trebuie să-şi cunoască foarte bine echipa, astfel încât să ştie în orice moment cât de departe poate merge cu trasarea unor obiective şi sarcini, dar şi când este momentul să încetinească ritmul. Apoi ,trebuie să fie capabil să identifice cei mai valoroşi angajaţi şi să facă astfel încât să le creeze mediul propice pentru a se dezvolta din punct de vedere profesional.


Delegarea şi motivarea angajaţilor sunt cruciale pentru ca lucrurile să meargă bine într-o companie. În plus, dacă delegaţi sarcini importante unor oameni în care aveţi încredere, aceştia se vor simţi apreciaţi şi vor fi motivaţi.

În cele din urmă, nu luaţi niciodată decizii până nu aţi analizat minuţios toate efectele şi implicaţiile pe care le-ar putea avea acestea. în acest fel, stabiliţi şi un exemplu de conduită profesională pentru angajaţi.