Pepsi incearca sa reporneasca un razboi cu firma concurenta similar cu cel din anii '80-'90, dupa ce a lansat o reclama agresiva in State. Lupta dintre cele doua mari companii producatoare de bauturi carbogazoase s-a dus in special pe rafturile din magazine si fast fooduri.
La acea vreme, cele doua firme rivale incercau sa castige, prin produsele Pepsi Max si Cola Zero, segmentul consumatorilor care alegeau bauturile fara calorii. Anul trecut, volumul vanzarilor Pepsi a scazut cu 8%, in timp ce Cola a avut un declin de doar 2%.

In aceste conditii, Pepsi vrea sa se reorienteze spre bauturi necarbogazoase, sucuri naturale si ceaiuri si spre linii de productie de snackuri sanatoase, potrivit mai multor directori si analisti ai Pepsi. Anul trecut, Coca-Cola detinea 17% din piata de bauturi racoritoare din State (41,9%
din piata de bauturi carbogazoase), in timp ce Pepsi avea doar 9,9% (29,9% din piata de bauturi carbogazoase), noteaza „Financial Times”.