Potrivit estimarilor companiei de curierat si logistica Dynamic Parcel Distribution (DPD) Romania,  piata locala de curierat va stagna in 2011 la aproximativ 160 milioane de lei (excluzand serviciile Postei Romane - n.r.), dupa ce in anii anteriori a scazut cu 15%-20%.
 
DPD Romania, controlata indirect de Posta Franceza (La Poste) prin subsidiara GeoPost, a obtinut in primele trei luni o cifra de afaceri de 8,16 milioane de lei, in crestere cu 28% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Anul trecut, afacerile companiei au fost de peste 30 milioane de lei si vizeaza in acest an o crestere de 25%, la 37,5 milioane de lei.

DPD vrea sa investeasca in acest an 500.000 de euro pentru cresterea eficientei si implementarea de servicii noi.
 
"Anul 2010 a fost pentru noi anul consolidarii pe piata. Toate eforturile depuse in ultimii trei ani in vederea dezvoltarii si eficientizarii modelului de business al companiei au confirmat in 2010", a declarat, intr-o conferinta de presa, directorul general al DPD Romania, Lucian Aldescu.
 
Potrivit datelor proprii, DPD Romania a avut anul trecut o cota de piata de 6% si urmareste cresterea acesteia cu un punct procentual in acest an si cu patru puncte procentuale, la 10% in 2015. Principalii concurenti pe piata interna ai DPD sunt Fan Courier si Cargus.
 
Compania are o flota de 250 de autovehicule care livreaza 12.000 de colete pe zi, 500 de angajati si 74 de depozite. Principalul centru de coletarie al companiei este la Sibiu, insa mai detine unitati la Bucuresti, Bacau, Brasov si Buzau. Acoperirea nationala este integrala, iar pe plan extern compania poate efectua livrari in 220 de tari.