In prima zi a campaniei Black Week declansate de Flanco, cu reduceri de pana la 50% in magazinele din retea, retailerul a inregistrat un trafic de 75.000 de vizitatori si a vandut peste 22.000 de produse, de patru ori mai mult decat intr-o zi obisnuita.


Cele mai cautate produse cu discount au fost electronicele (32% din total), electrocasnicele mari si mici (38%), gama IT (22%), iar cea de gaming, accesorii si servicii - 8%.

Top 5 al vanzarilor din prima zi a campaniei Black Friday alcatuit de retailer plaseaza pe primul loc LCD diagonala 102 cm Full HD, urmat de Notebook procesor Intel Core i5, aparat foto compact, cuptor incorporabil si masina de spalat rufe.

“Clientii Flanco pot beneficia in continuare de reducerile de pana la 50% pana pe 27 martie. Din cele peste 2.000 de produse aflate in promotia Black Week doar 10% au stocul epuizat dupa prima zi, motiv pentru care estimam ca in weekend vom inregistra rezultate excelente la nivel de trafic, cat si de vanzari” a declarat Violeta Luca, Marketing Director la Flanco.

Flanco este unul dintre cei mai importani retaileri autohtoni de produse IT&C, electronice si electrocasnice care opereaza in tara 77 de magazine