Potrivit statisticilor GarantiBank, ro­ma­nii utilizeaza cel mai frecvent car­durile de credit pentru cumparaturile in super­market, magazine de produse elec­tro­cas­nice si benzinarii. Topul este intre­git de cheltuielile in magazinele de bri­colaj si ame­najare a casei si cele de imbraca­minte.

In 2009, GarantiBank si-a dublat nu­ma­rul de carduri de credit Bonus Card, ajun­gand la peste 80.000, acesta fiind desemnat cel mai vandut card de credit din Romania in 2009 de catre No-Cash, asociatie inde­pendenta cu expertiza pe piata de carduri si plati electronice. Aceas­ta crestere s-a datorat, spun reprezentantii bancii,  numa­rului si diversitatii campa­niilor desfasurate pe parcursul anului, care au oferit dis­counturi, posibilitatea de a achita cumpa­raturile in rate fara doban­da sau co­mi­-sioane, precum si bonusuri mai mari. Pentru 2010, GarantiBank are in plan atingerea unei performante simi­lare pen­tru Bonus Card, urmarind sa a­junga la un numar de peste 150.000 de carduri. In ace­lasi timp, banca are in plan cresterea numa­rului de magazine parte­nere Bonus Card din intreaga tara de la 3.200 in prezent la peste 5.000 pana la sfarsitul anu­lui, in con­formitate cu topul prefe­rintelor clienti­lor de carduri.

Bonus Card a fost lansat de Ga­rantiBank in noiembrie 2007. Utilizatorii acestuia au facut in 2009 cumparaturi gra­tuite in va­loare de un milion de lei, utili­zand bonu­sul acumulat in urma tran­­zac­-tiilor achi­tate cu acest card la comer­cianti. Bonus Card este disponibil si in versiunile Gold si Platinum, precum si in varianta cu oglinda, un produs dedicat doamnelor.