Profitul grupului Washington Post Company, ce publica unul dintre cele mai citite titluri din SUA, respectiv “Washington Post”, a scazut cu 50% in al doilea trimestru din 2011 fata de perioada similara a anului trecut, pana la 45,6 milioane de dolari. Cifra de afaceri a grupului a fost, de asemenea, pe minus cu 10% fata de perioada similara a anului trecut, pana la 1,073 miliarde de dolari. Veniturile diviziei de ziare sunt in panta descendenta cu un declin de 6%, pana la 172,7 milioane de dolari, in timp ce incasarile din publicitatea pentru editiile de print au punctat o scadere de 12%, pana la 66,6 milioane de dolari. Divizia educationala a grupului a fost, de asemenea, pe minus cu venituri in scadere cu 15%, pana la 628,7 milioane de dolari, in timp ce veniturile operationale s-au diminuat cu 82% fata de perioada similara a anului trecut, pana la 20,5 milioane de dolari. Pe de alta parte divizia de televiziune a grupului media a finalizat cel de-al doilea trimestru din 2011 cu rezultate pe plus, respectiv un avans de 3% al veniturilor pana la 84,9 milioane de dolari.