Jurnalul National urca pe primul loc in clasamentul ziarelor quality in ceea ce priveste audienta, asa cum releva cel mai recent studiu SNA, realizat de BRAT. Totodata, alte doua publicatii ale INTACT MEDIA GROUP, Saptamana Financiara si GSP, isi mentin pozitia de lider pe segmentele lor.
 
Cotidianul condus de Marius Tuca a fost lecturat de 576.000 de cititori, in perioada ianuarie 2010-ianuarie 2011, devansand Adevarul si Evenimentul Zilei, care au avut 550.000, respectiv 301.000 de cititori. Conform SNA, cele mai multe dintre ziarele de calitate au pierdut cititori in intervalul de timp analizat, in timp ce cotidianul trustului INTACT a castigat. Astfel, Jurnalul National a avut cu 15.000 mai multi cititori fata de intervalul de timp octombrie 2009-octombrie 2010. In aceeasi perioada, Adevarul a pierdut 49.000 de cititori, iar Evenimentul Zilei, 37.000.
 
Jurnalul National a detinut pozitia de lider in clasamentul ziarelor quality timp de sapte ani. De altfel, din cele 35 de livrari SNA de pana acum, 20 claseaza Jurnalul pe primul loc.
 

SFIN si GSP isi mentin pozitia de lider

 
GSP ramane cel mai citit ziar de sport, avand, 688.000 de cititori in perioada ianuarie 2010-2011, cu 162.000 mai multi decat Pro Sport. De asemenea, SNA a relevat faptul ca Saptamana Financiara este cea mai citita publicatie economica, depasind Capital cu 67.000 de cititori.
 
INTACT MEDIA GROUP detine in prezent cele mai populare titluri de presa:
  • Jurnalul National - 576.000 cititori
  • Gazeta Sporturilor - 688.000 cititori
  • Saptamana Financiara (octombrie 2009-octombrie 2010) – 231.000 cititori. 
 
Alte publicatii din portofoliul INTACT Media Group care au inregistrat performante includ revista de sanatate si frumusete, Felicia, pozitia a doua in topul celor mai citite reviste dedicate femeilor cu 278.000 de cititori, dar si publicatia FIN.RO ( Financiarul), aflat la o distanta tot mai mica de principalul competitor, avand in prezent 151.000 cititori pe editie. Revistele Good Food si Top Gear au, de asemenea, un trend ascendent. Good Food Prima publicatie are o crestere de 13% (de la 35.000, la 40.000 de cititori), iar Top Gear de 13,1% (de la 122.000 la 138.000 cititori). 
 
Intact Media Group reprezinta cea mai importanta platforma media din Romania. Trustul ofera publicului larg si comunitatii B2B continut de calitate, cu relevanta locala, creat si dezvoltat de o echipa de profesionisti. Fondat in 1991, Intact Media Group a construit un portfoliu puternic de marci  in televiziune, presa scrisa, radio, online si productie, printre care Antena1, Jurnalul National sau Radio ZU.