Potrivit unui studiu realizat de IAB Romania si PwC Romania, piata de publicitate online din Romania s-a ridicat, in primul semestru din 2010, la 42.053.916 de lei (aproximativ 10 milioane de euro), cu 65% mai mult fata de primul semestru al anului trecut si cu 6% mai mult fata de a doua jumatate a anului 2009, scrie HotNews.
 
"Varful negativ al crizei  in publicitatea online din Romania a fost primul semestru din 2009, singurul de pana acum care a inregistrat scaderi. De atunci, urmatoarele doua semestre au avut cresteri. Acest prim semestru al lui 2010 ne-ar putea arata ca publicitatea online a depasit momentul crizei", a declarat, intr-un comunicat, Cristian Petriceanu presedintele IAB Romania.

Romanian Online Advertising Study (ROADS) structureaza investitiile in publicitatea online in functie de formatele de publicitate folosite, categoriile de advertiseri care au utilizat publicitatea pe internet, precum si in functie de lunile din fiecare semestru, pentru determinarea sezonalitatii. La aceasta ultima editie a studiului au participat 18 companii.