Retailerul de bricolaj Dedeman, cu sediul central în Bacău, având în exclusivitate capital românesc, intenţionează să-şi extindă în anii viitori reţeaua de supermarketuri în Bulgaria, Turcia, Serbia şi Grecia.

 “După ce vom definitiva planul de expansiune locală, ridicând la peste 30 de unităţi reţeaua de magazine deschise în România, din a doua jumătate a acestui an intenţionăm să găsim noi surse de creştere, urmând să mergem să analizăm la faţa locului posibilitatea de a ne extinde afacerile în zona ţărilor din Balcani. Vizăm să deschidem primele magazine în afara ţării în anul 2014”, a declarat, pentru Agerpres, Dragoş Pavăl, preşedintele şi acţionarul majoritar al companiei băcăuane.

 Principalii concurenţi ai companiei Dedeman în regiune sunt Praktiker, BauMax, Leroy Merlin, Hornbach.

 

Dedeman a avut anul trecut o cifră de afaceri de peste 476 milioane de euro, după ce în 2010 aceasta se cifra la aproape 370 de milioane de euro.

 

Compania Dedeman din Bacău figurează în 'Topul celor mai mari 50 de angajatori din România', realizat de publicaţia 'Săptămâna Financiară', firma raportând la 1 octombrie 2011, 5.174 de contracte de muncă, în timp ce în 2010 avea doar 3.282 de angajaţi.