Volumul 14 al colectiei „Computer si Internet fara profesor”, oferit de Saptamana Financiara din 9 august, este dedicat retelelor sociale. Desi aparute de putina vreme, Facebook, Twitter, LinkedIn, My Space au in prezent milioane de utilizatori in intreaga lume.  Obiectivul lor este facilitarea si imbogatirea comunicarii prin Internet, intre persoane cu interese comune.
 
Facebook - cea mai populara reteasociala din lume, bazata pe schimbul reciproc de fotografii, videoclipuri, evenimente, stiri sau orice alte teme de interes pentru utilizatorii inregistrati. Cu ajutorul Facebook va veti regasi prieteni vechi sau veti lega noi prietenii. Invatati cum sa va inregistrati pe Facebook si cum sa va editati profilul, dar si cum sa va configuraticontul din punct de vedere al securitatii si confidentialitatii.
 
Twitter – permite expedierea unor mesajecare pot avea maxim 140 de caractere.Mesajele sunt publicate la fel ca pe unblog, mai exact in ordine invers cronologica. Twitter-ul este utilizat ca un instrument foarte puternic de marketing. In sectiunea dedicata acestuia, vi se va explica cum sa va inregistrati pe Twitter si cum sa creati profilul, cum sa personalizati aspectul profilului si informatiile de utilizator, precum si modalitatea de a cauta prieteni.
 
LinkedIn - una dintre primele retele sociale profesionale care a aparut pe Internet. Obiectivele sale vizeaza cautarea si gasirea unui job. Cu ajutorul acestui volum veti afla cum sa creati un profil pe LinkedIn si cum sa introduceti informatii de profil, cum sa cautati locuri de munca si companii cu ajutorul motorului de cautare disponibilin reteaua sociala.
 
MySpace - una dintre primele retele sociale aparute, este specializata, in principal, pe domeniul muzical. MySpace permite crearea unui spatiu personal si editarea unui profil, cautarea prietenilor sau invitarea acestora in comunitate.
 
Nu ratati ultimele doua volume ale colectiei si nici sansa de a castiga premii atractive, in cadrul concursului desfasurat pe pagina de internet a publicatiei, www.sfin.ro.
 
Campania „Computer si Internet fara profesor”, conceputa de Saptamana Financiara si Editura Litera si avand ca partener principal Romtelecom, se adreseaza oricui are nevoie de notiunile de baza in sisteme de operare si programe uzuale. Manualul si CD-ul, ambele in limba romana, descriu sistemul de operare Windows XP si aplicatiile aferente acestuia (Microsoft Office), ii indruma pe cursanti cum sa foloseasca e-mail-ul si Internetul, sa descarce si sa editeze fotografii si filmulete, sa creeze baze de date si cum sa-si protejeze computerul.
 
Colectia “Computer si Internet” apare in fiecare luni, in perioada 9 mai - 22 august. In fiecare zi de luni, cititorii vor primi odata cu Saptamana Financiara pachetul de curs care include suportul de curs si CD-ul, la un pret special de numai 14,99 lei.