Pepsi a lansat brieful pentru premiul „Tânărul Creativ al Anului”, care va fi oferit în cadrul galei ADC*RO Awards 2012. Competiţia este organizată de către Art Directors Club România şi suţinută de Pepsi şi se adresează tinerilor profesionişti, care activează în industria de marketing si comunicare şi nu au depăşit vârsta de 28 de ani.

În cadrul galei, va fi premiată cea mai originală rezolvare a briefului de creaţie semnat de Pepsi.  Acesta constă în realizarea unei campanii de activare a platformelor de social media Pepsi, prin care să crească interacţiunea dintre acestea.

Brieful trebuie trimis până la data de 29 noiembrie, completând formularul de înscriere disponibil pe websiteul oficial Art Directors Club of Romania.  El  trebuie să prezinte o direcţie de comunicare care integrează canalele de social media Pepsi şi să decline mesajele în 12 cover photo-uri pentru Facebook, o idee de album şi o imagine-copertă pentru platforma Pinterest şi imagini de background pentru YouTube şi Twitter.

Jurizarea va fi făcută de către membrii ADC România, iar câştigătorul va fi anunţat în saptamana 3-6 decembrie 2012.

Premiul competiţiei va fi oferit de Pepsi şi constă într-un abonament pe un an la revista Lürzer’s Archive si 500 €. Câştigarea competiţiei locale înseamnă şi înscrierea automată în competiţia ADC Europe, alături de celelalte lucrări câştigătoare, alese de cluburile europene.

Art Directors Club România (ADC*RO) s-a înfiinţat în 2008 şi reprezintă o asociaţie non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova şi de a recunoaşte excelenţa în creativitate, punând în legătură profesioniştii din industria de comunicare vizuală din România.

Misiunea Asociaţiei Art Directors Club România este de a îmbunătăţi standardele de calitate şi integritate în domeniul comunicării vizuale şi de a promova la nivelul industriei şi al opiniei publice importanţa acestor standarde.