Starbucks tocmai a achiziţionat Teavana, un lanţ de ceainării care vinde ceai vrac. În urma acestei tranzacţii, proprietarii Teavana au primit 620 de milioane de dolari.

"Din punctul nostru de vedere, ceaiul este o categorie cu un potenţial important de creştere, în care merită să investim în această perioadă. Vrem să facem din ceaiuri, prin achiziţia Teavana, ceea ce am făcut din espresso, atunci când l-am introdus în meniul nostru, în urmă cu trei decenii", spune Howard Schultz, CEO-ul Starbucks.


 


Potrivit Business Insider, Starbucks a plătit 620 de milioane de dolari pentru a cumpăra lanţul de ceainării. Teavana are 300 de magazine în toată lumea, iar oficialii Starbucks au anunţat deja planuri pentru o extindere agresivă. De altfel, achiziţia unui lanţ de ceainării este un atu important pentru Sratbucks, care are în pln extinderea pe piaţa asiatică, în special în China şi Japonia, unde se ştie că ceaiul este o băutură mult mai populară decât cafeaua. În plus, au de gând să atace segmentul iubitorilor de ceai cu bani, în condiţiile în care Teavana este un brand premium.

Pentru a introduce ideea de unitate, Starbucks intenţionează să renoveze ceainăriile Teavana şi să adapteze designului interior din Starbucks şi, de asemenea, să ofere acces gratuit la internet wireless.