Reteaua americana de cafenele va inaugura maine intr-un imobil istoric din centrul capitalei olandeze rampa de lansare a inovatiilor sale in Europa.


Noul local Starbucks de la Amsterdam va deveni „cartea de vizita” a strategiei producatorului american in Europa. In acest magazin – cel mai mare de pe Batranul continent, cu o suprafata de 430 mp – specialistul in bauturi bazate pe cafea doreste sa testeze toate inovatiile sale inainte de lansarea produsului.

„Orice va avea succes aici va fi punctul de pornire pentru tot restul Europei”, a declarat Rich Nelsen, directorul Starbucks Europe.

Precedat de o serie de anunturi privind primele noutati, deschiderea magazinului, denumit „The Bank”, dupa numele precedentului proprietar, promita sa atraga multimea la fel cum s-a intamplat la recenta inaugurare de catre Apple a propriului sau „concept store” la Amsterdam.

„The Bank” aspira sa devina un local select, unde vor putea fi degustate arome exclusive, rare si exotice, unele niciodata dezvaluite in Europa. Grupul va lansa in premiera noul sistem de preparare, „Clover”, una dintre cele mai semnificative inovatii de la introducea masinii espressos”, afirma Nelsen.

Dotat cu o mica patiserie, magazinul va propune, pentru primele ore ale zilei, croissante, prajituri si alte specialitati. Mai mult, acest spatiu intentioneaza sa devine un loc de intalnire pentru iubitorii de cultura. Amenajat pe mai multe niveluri cu estrade si podiumuri, el se poate transforma in sala de spectacole, dar si intr-un salon literar sau de lectura.