Agenția de branding Storience a realizat rebranding-ul pentru centrul de învățare a limbii engleze Shakespeare School care a marcat prin acest proces 10 ani de la înființare.

„Am simțit nevoia unui rebranding pentru că imaginea veche nu ne mai reprezenta”, a afirmat Adriana Alionte, directorul fondator al Shakespeare School, adăugând că în zece ani compania a crescut de la 200 la 1.400 de elevi, în cele trei centre din București.

Noua identitate vizuală folosește două elemente prezente în vechea identitate de brand, respectiv scutul și trandafirul englezesc, un simbol heraldic care vorbește de „englishness”. Trandafirul englezesc este deja prezent în ornamentele interioare ale sediului central și în curțile centrelor, iar culoarea aleasă pentru noua identitate a școlii amintește de culoarea clădirii primului centru deschis de Shakespeare School.

Prin noul slogan, „Engleza cu caracter”, Shakespeare School vorbește despre valorile umane pe care elevii săi le deprind de la profesori alături de limba engleză.  „Vechiul slogan, „Limba engleză altfel”, nu spunea concret prin ce se diferențiază Shakespeare School. 'Altfel' poate fi interpretat în multe sensuri, inclusiv în sens negativ”, a afirmat Ștefan Liuțe, strategy director Storience.

Agenția de branding Storience a fost fondată la 1 iulie 2012 de soții Adriana și Ștefan Liuțe şi are în prezent 12 clienți din domenii precum sănătate, servicii profesionale, materiale de construcții, FMCG, comerț online, ospitalitate și non-profit.