“Financiarul” este singurul cotidian quality care a consemnat cresterea numarului de cititori, pe o piata in scadere, potrivit celui mai recent val al SNA al BRAT, ce ma­soara audienta in perioada 20 iulie 2009-18 iulie 2010. Potrivit SNA, “Financiarul”, cotidian de business al Intact Media Group, a punctat o cres­tere de 7% a numarului de cititori fata de valul an­te­rior al SNA, ajungand pana la 171.000 de cititori in me­die pe aparitie. Principalul sau competitor, “Zia­rul Financiar”, a punctat un declin de 6% comparativ cu valul de audienta anterior.
 
“Saptama­na Fi­nan­ciara”, publicatie a Intact Media Group, este liderul publi­catiilor economice, cu 245.000 de cititori in medie pe aparitie, devansandu-si principalul competitor, „Capital”, fata de care are mai mult cu 54.000 de cititori in medie pe editie. Din clasamentul celor mai apreciate publicatii pe segmentul quality nu lipseste “Jurnalul National”, care are un numar mediu de 588.000 de cititori pe editie, un plus de 197.000 de cititori fata de “Eve­nimentul Zilei”, care a scazut cu 13% fata de raportarile ant­e­rioa­re ale SNA.

“Ade­va­rul” este, de ase­­menea, pe pan­ta descendenta, inre­gis­trand o audienta in sca­dere cu 1% fata de valul SNA aprilie 2009-aprilie 2010. De altfel, toate publicatiile quality au cunoscut un recul al numarului de cititori, fiind de remarcat si diminuarea audientei si in randul majoritatii tabloidelor. “Ga­zeta Sporturilor” ra­mane liderul publi­ca­tiilor sportive, cu un numar mediu de de 716.000 de cititori pe editie. Avansul “Ga­ze­tei Spor­tu­ri­lor” fata de “Pro Sport” este de 138.000 de cititori in medie pe aparitie. Pe segmentul revistelor pentru femei, re­vista “Felicia” a inregistrat o audienta medie pe aparitie de 312.000 de cititori.