Henkel a lansat Syoss Hair Academy, primul magazin de tip “pop-up” din Romania. Unitatea va functiona la fostul magazin Versace Jeans de pe Calea Victoriei pe o perioada de 30 de zile. Tranzactia de inchiriere a fost intermediata de King Sturge.
 
“Magazinele pop-up sunt magazine care se deschid pe o perioada limitata, de la o zi pana la 30 de zile, de catre retaileri sau nonretaileri. Avantajele acestui tip de magazin sunt efectul de «buzz», crearea sentimentului de «nou», de exclusivitate si elementul surpriza caracteristice unei promotii. De obicei un pop-up store este mai putin costisitor decat o reclama la televiziune, iar efectul este acelasi,” explica Carmen Ravon, consultant in cadrul King Sturge.
 
Conceptul a aparut in anul 2003 si este foarte cunoscut in orase ca New York, Tokio, Londra, Shanghai, Paris, Berlin, Stockholm si Los Angeles, prezentand concepte noi, editii limitate sau lansand designeri si colectii. Un astfel de exemplu este producatorul de masini Lexus care a inchiriat un spatiu de retail pentru a gazdui creatiile a trei artisti avangardisti - un fotograf, un producator video si un sculptor in lemn - prin acestia compania dorind sa sublinieze inovatia si designul noului model de masina care se parcheaza singura. Alte companii ca JVC, Fila, Ford, Nike, Gap, Wal-Mart au folosit conceptul pentru a-si promova brandurile.