„The Daily”, primul ziar digital exclusiv pentru iPad, are 80.000 de abonati, mai putin de un sfert fata de cat ar trebui ca aplicatia sa fie profitabila, arata cele mai recente date publicate de AdAge.

Ziarul digital „The Daily”, aflat in portofoliul conglomeratului News Corporation, are in prezent o medie de 120.000 de cititori pe saptamana, dintre care 80.000 sunt abonati ce platesc fie 0,99 USD pentru un abonament saptamanal, fie 39,99 USD pentru un abonament valabil un an. Restul de 40.000 de cititori sunt cei ce se afla in perioada de testare de doua saptamani.

Publisherul ziarului digital Greg Clayman sustine ca cititorii au „raspuns bine” la plata continutului online, aproximativ 15% din cititorii aflati in perioada de testare devenind abonati.

„Cifrele ne spun ca oamenii raspund bine la continutul original creat pentru platforme.

Continutul premium pare sa mearga bine pe tablete”, a declarat acesta pentru AdAge. Cu toate acestea, Clayman este de parere ca „The Daily” va deveni profitabil abia peste cativa ani.
Rupert Murdoch a lansat „The Daily” in luna februarie 2011, sub sloganul„Vremuri noi cer jurnalism nou”.

Presedintele News Corp a cheltuit peste 30 de milioane de dolari si a angajat 100 de persoane pentru acest proiect, declarand la vremea respectiva ca aplicatia are nevoie de 500.000 de abonati pentru a deveni profitabila.