Tabloidul britanic „The Sun” a punc­tat o crestere de 10,5% in ianuarie 2011 fata de luna decembrie 2010, inregistrand vanzari de 3.001.822 de exemplare, arata cele mai recente date ale Audit Bureau of Circulation (ABC), citate de brandrepublic.com. Astfel, potrivit datelor ABC, toate ziarele nationale britanice, cu exceptia „Financial Times”, au consemnat majorarea numa­rului de exemplare vandute in ianuarie fata de decembrie anul trecut. Tabloidul „The Daily Mirror” a inregistrat vanzari de 1.194.097, in crestere cu 5,35% fata de luna decembrie, in timp ce rivalul „Daily Star” si-a majorat numarul de titluri vandute cu 2,9%, pana la 734.311 exemplare. In ceea ce priveste segmentul de presa quality, „The Independent” a punctat vanzari de 185.035 de copii, in crestere cu 5,73% fata de luna decembrie 2010, in timp ce „The Times”, controlat de magnatul media Rupert Murdoch, si-a majorat vanzarile cu 1,96%, pana la 457.250, fiind urmat de „The Daily Tele­graph”, cu o majorare de 3,15%, pana la 651.184 si de „The Guardian”, cu un plus de 5,47%. In ceea ce priveste vanzarile editiilor de duminica, „The Independent on Sunday” a consemnat in ianuarie 2011 vanzari de 152.561 de exemplare, o scadere de 0,92% fata de perioada similara a anului trecut, cel mai mic declin din categoria ziarelor de duminica. La polul opus se regaseste „Daily Star Sunday”, ce a consemnat declinul tirajului cu 11,7%, pana la 316.712 copii.