Clienţii BCR din categoria microîntreprinderilor au efectuat, în primele opt luni ale anului 2012, tranzacţii prin intermediul serviciului Alo 24 Banking BCR în valoare de peste 50 milioane lei.

„Serviciul Alo 24 Banking BCR înregistrează în continuare o creştere în utilizare în rândul clienţilor de tip microîntreprinderi, volumul tranzacţionat fiind de doua ori mai mare decât cel înregistrat în aceeaşi perioadă a anului trecut. Microîntreprinderile pot efectua prin telefon o gamă largă de operaţiuni care să îi susţină în afaceri“, a declarat Bogdan Marin, Director Executiv Canale Retail, BCR.

Valoarea medie a unei tranzacţii efectuate prin telefon de către clienţii microîntreprinderi este de 7.000 lei, cu diferenţe semnificative între mediile de tranzacţionare în lei faţă de valută, aceasta ajungând până la 26.000 lei în cazul tranzacţiilor interbancare în valută.

Serviciul Alo 24 Banking BCR permite clienţilor BCR efectuarea de operaţiuni bancare şi obţinerea de informaţii personalizate despre conturile proprii prin telefon, beneficiind de suportul unui consilier Contact Center

Clienţii micro pot efectua prin telefon multiple operaţiuni bancare, beneficiind în acelaşi timp de avantaje financiare: reduceri de comisioane şi cursuri de schimb valutar preferenţiale, în comparaţie cu operaţiunile efectuate la ghiseu:

- schimburi valutare la cotaţii preferenţiale pentru valutele EUR, USD, GBP, CHF, CAD, AUD;
- comision zero pentru plata facturilor către furnizorii care au convenţie încheiată cu banca
- informaţii pentru instrumente de debit utilizate (CEC, cambie, bilet la ordin): data emiterii, data compensării, data scadentă
- gestionarea rapida a transferurilor programate pentru o dată viitoare, a Standing Order şi a plăţilor de tip Direct Debit
- deschiderea/închiderea conturilor de investiţii/depozitelor la termen, achiziţionarea / vânzarea certificatelor de depozit cu discount

Serviciul Alo 24 Banking BCR poate fi accesat de persoana fizică recunoscută şi acceptată de clientul deţinător al serviciului ca utilizator autorizat, recunoscut în baza unui mandat. Clientul poate numi un singur utilizator autorizat, iar serviciul este non stop la dispoziţia utilizatorilor, aceştia putând efectua plaţi prin telefon, fără a depinde de programul de lucru al unităţilor BCR.