Actionarii Multimedia Polska, al doilea operator de cablu din Polonia, au decis  sa vanda compania si au ales banca americana de investii JP Morgan pentru gasirea cumparatorilor.  Printre posibilii interesati se numara filiala locala a UPC alaturi de rivalii sai Netia, Telekomunikacja, T-Mobile si mai multe fonduri de investitii. Este a doua mutare care duce la consolidarea pietei poloneze de telecom dupa ce UPC preluase la sfarsitul anului trecut un alt jucator, Aster.

Dupa achizitia Aster, UPC Polonia are 1,5 milioane de abonati iar o posibila preluare a Multimedia i-ar mai aduce alti 840,000.  O posibila competitoare ar putea fi si al treilea jucator, Vectra, care in prezent are 780,000 abonati iar preluarea numarului 2 (Multimedia) ar duce-o la 1.6 milioane, prin care ar depasi nr. 1 adica UPC.

In acelasi timp in Ungaria, UPC a primit aprobarea Consiliului Concurentei pentru achizitia Rubicom, aflat in top 10 al operatorilor de televiziune prin cablu si care furniza servicii de distributie TV prin cablu, internet si telefonie pentru pentru 63,000 de gospodarii in 80 de localitati. La sfarsitul lui 2011, UPC Ungaria avea 323,100 abonati la cablu (analogic) si 290,300 abonati (digital) iar prin platforma Direct ( DTH/ satelit ) alti 219,300 de clienti.