Cramele Recas  au anuntat o cifra de afaceri de peste 18 milioane de euro in 2011, in crestere cu 33% fata de anul anterior. Plusul fata de 2010 se datoreaza majorarii cu 10% a vanzarilor de vin imbuteliat pe piata interna dar si cu 133% a exporturilor.

„In conditiile in care piata interna a scazut in medie cu aproximativ 10-12% in fiecare dintre ultimii doi ani, datorita unei pozitionari corecte pe piata interna, a cresterii exporturilor si a numarului de magazine partenere, noi am inregistrat o crestere solida a cifrei de afaceri”,
a declarat Ciprian Rosca, directorul comercial al companiei. 

In 2012, producatorul din Banat a inlocuit gama "Castle Rock" cu una noua „Castel Huniade”, a extins gama „Cocosul” (cu un Dry Muscat, un Pinot noir si un Sauvignon blanc baricat) si anunta lansarea unei noi editii limitate in toamna, cu Feteasca neagra si Cabernet Sauvignon din recolta 2011. „Conditiile in 2011 au fost mult mai bune, cu o iarna normala, primavara potrivita, cu un bun echilibru intre ploi si soare si o toamna secetoasa, care a permis culesul in conditii optime. Am avut un an foarte bun calitativ, exceptional pentru unele soiuri”, potrivit lui Philip Cox, co-actionar si director de export la Cramele Recas.

Cramele Recas exploateaza in prezent aproximativ 800 de hectare vita de vie situate in judetul Timis si 20 de hectare langa Minis (Arad)
si are o capacitate de productie si stocare de aproximativ 9 milioane de litri, fiind dotata cu tehnologie de ultima generatie in urma unor investitii ce totalizeaza peste 10 milioane de euro. 

Compania comercializeaza 7 game cu vinuri proprii, cu preturi cuprinse intre 10 si 90 lei / sticla
, sub nume precum Schwaben Wein, V-Drinks, La Putere, Cocosul, Sole, Solo Quinta sau Cuvee Uberland. Producatorul banatean este unul dintre cei mai importanti exportatori de vin romanesc in tari precum Statele Unite, Canada, Marea Britanie, Japonia, Suedia, Estonia si Slovacia. 

Vinurile produse la Recas au fost premiate la mai multe concursuri internationale si in 2011, compania obtinand 20 de medalii de aur, 13 de argint, 11 de bronz si 13 distinctii speciale la 14 concursuri, intre care si Marele Trofeu la Vinalies Internationales pentru Solo Quinta 2010 - cea mai importanta recunoastere obtinuta de un vin romanesc la o competitie de asemenea anvergura potrivit companiei. 

Cramele importa si distribuie in Romania mai multe marci recunoscute la nivel international, cu preturi intre 16 si 350 lei / sticla
: Masi, Planeta, Piccini (Italia),  Robert Mondavi (SUA), Louis Latour (Franta), Thomas Hardy (Australia), Nobilo (Noua Zeelanda), Distell (Africa de Sud), Cono Sur (Chile) sau Gonzales Byass (Spania).

„Daca in anii ’90 regiunea Recas se situa pe locul 4 in randul podgoriilor din Banat, astazi grupul Cramele Recas (reprezentat de 3 companii: una care administreaza plantatia, una care proceseaza strugurii si a treia care se ocupa de marketing si vanzari) este singurul reprezentant al zonei cu acoperire nationala, ocupand locul 5 intr-o piata din ce in ce mai fragmentata
. Este rezultatul unor importante investitii, dar si a unei serioase selectii si colaborari cu personalul nostru”, afirma Philip Cox.

In afara angajatilor romani, Cramele Recas utilizeaza permanent resurse si know-how international: plantarea soiurilor de struguri se face in functie de studii privind compozitia solului si expunerea la soare, operatiunile mecanizate sunt realizate cu consultanta italiana de specialitate, vinificarea este responsabilitatea unor tehnologi cu vasta experienta internationala (australianul Hartley Smithers si spaniola Nora Iruarte) si care dispun de tehnologii de ultima ora.