Vincon Vrancea şi-a consolidat recent echipa de top management prin cooptarea lui Dan Dănescu, în calitate de director general Vincon Vrancea Logistic, a Simonei Hâncu - director de marketing şi a lui Petre Ioniţă – manager national IKA.

Dan Dănescu este noul director general Vincon Vrancea Logistic. Din această funcţie, este responsabil cu definirea, elaborarea şi implementarea strategiei companiei pe termen mediu şi lung.

În cei peste 20 ani de experienţă în domeniul vânzărilor, marketingului, logisticii sau producţiei, a activat în companii precum RJR România, JTI România, TDG România şi Pambac. În perioada 2005 – 2012 Dan Dănescu şi-a desfăşurat activitatea în cadrul companiei Pambac unde a ocupat funcţiile de Director Comercial, Director General Adjunct şi membru în Consiliul de Administraţie.

Simona Hâncu este noul director de marketing Vincon Vrancea şi este responsabilă de planificarea strategică de marketing corelată direct cu opţiunile strategice de business, crearea şi optimizarea proceselor şi instrumentelor de marketing, gestionarea şi dezvoltarea portofoliului cu îndeplinirea marjelor de profit asumate şi dezvoltarea echipei de marketing şi trade marketing.

A lucrat anterior, în perioada 2008 – 2012, în cadrul companiei Bunge unde a ocupat poziţia de Senior Brand Manager pentru România şi Bulgaria. A dezvoltat, în această perioadă, campanii pentru mărci locale precum Floriol, Unisol sau Raza Soarelui. Are peste 10 ani de experienţă în marketing, începându-şi cariera profesională la Bonduelle, în 2002. Simona Hâncu a evoluat în cadrul companiei până a ajuns la poziţia de Marketing Manager pentru Europa Centrală şi de Est, unde a fost responsabilă de gestionarea şi implementarea strategiei şi a planurilor de brand şi trade marketing .


Şi Departamentul de Vânzări Vincon Vrancea şi-a consolidat echipa prin venirea lui Petre Ioniţă în funcţia de Manager Naţional IKA. Coordonează echipa de vânzări IKA, elaborează şi implementează strategia naţională de vânzări pe canalul de conturi speciale IKA, cu implicare directă în eficientizarea proceselor şi dezvoltarea activă a echipei.

Petre Ioniţă a activat anterior, în perioada 2008 – 2012, în cadrul companiei Marca Ceys Romania parte a Grupo AC Marca, de unde a venit, din poziţia de Managing Director, la Vincon Vrancea. Cu peste 15 ani de experienţă în FCMG, Petre şi-a început cariera în vânzări în 1998 pe poziţia de Mercantizor în cadrul companiei multinaţionale Efes Pilsener. În perioada 2001-2007şi-a continuat dezvoltarea carierei în cadrul companiei Kraft Foods România ocupând poziţii în Vânzări şi Trade Marketing. În 2007 Petre Ioniţă a fost responsabil pentru dezvoltarea şi implementarea strategiilor de lansare şi listare în România a produselor companiei Cerbona ZRT.