Retailerul de electro-IT Flanco a anuntat numirea, incepand cu luna aprilie 2012, a Violetei Luca in functia de Deputy CEO Flanco, functie vacanta incepand cu anul 2009.


Violeta Luca a detinut in perioada august 2011 – martie 2012 pozitia de Marketing Director, iar obiectivul principal al ei va fi dezvoltarea extensiva a business-ului Flanco si castigarea pozitiei de lider de piata.

Flanco este deja lider din punct de vedere al performantelor comerciale (vanzare pe metru patrat, concept de magazin, inovatie si ritm de crestere peste piata, etc). Prin dezvoltarea suprafetei si cresterea continua a performantei vom reusi sa ajungem si valoric pe pozitia 1 in aceasta industrie. Cresterea va fi insa una structurata si bazata pe profitabilitate si eficienta.” a declarat noul Deputy CEO Flanco.

Violeta Luca are o experienta importanta in domeniul electroIT, inainte de a se alatura echipei Flanco lucrand pentru 8 ani in cadrul Whirlpool Romania, unde a ocupat incepand cu iunie 2007 functia de Director Comercial. Absolventa a Academiei de Studii Economice din Bucuresti, Violeta Luca are o expertiza solida in vanzari, marketing, logistica, business planning, change management, operatiuni, lucrand in industria de electro-IT din 2002.

Violeta Luca este unul dintre cei mai apreciati executivi din industrie si am incredere ca prin numirea ei in functia de Deputy CEO, Flanco va reusi sa atinga obiectivul propus pentru anul 2015, acela de a deveni liderul necontestat al pietei de electroIT.” a mai declarat Adrian Olteanu, CEO Flanco.

Flanco estimeaza pentru primul trimestru din 2012 o crestere a afacerilor cu 40% fata de perioada similara din 2011, precum si atingerea unei cifre de afaceri de 140 de milioane de euro pentru intreg anul 2012. Compania a bugetat pentru 2012 investitii de 3,5 milioane euro in deschideri si amenajari de magazine, avand in plan inaugurarea a pana la 5 puncte de vanzare sub noul concept.

Pentru acest an, retailerul estimeaza de asemenea o crestere cu 20% a suprafetei comerciale, precum si extinderea echipei cu pana la 100 de noi angajati, in functie de numarul de magazine deschise si de dinamica vanzarilor.