Volksbank România a lansat o nouă versiune a serviciului Internet Banking, cu un nou design şi funcţionalităţi îmbunătăţite, au declarat reprezentanţii băncii, potrivit Agerpres.

Potrivit acestora, noua interfaţă este mult mai prietenoasă şi mai uşor de folosit. Încă de la conectare, de pe prima pagină, clienţii au acces rapid la toate informaţiile despre produsele şi serviciile utilizate, precum soldul conturilor curente, depozitelor şi cel al creditelor, precum şi ultimele tranzacţii efectuate.

'Mediul online este un canal alternativ căruia îi acordăm din ce în ce mai multă atenţie şi care permite tranzacţionarea şi gestionarea produselor bancare cu costuri minime atât pentru bancă cât şi pentru client', a declarat Marius Balcanu, şef Dezvoltare Servicii Online şi Strategie de Portofoliu.

Prin noua soluţie de Internet Banking clienţii băncii au posibilitatea de a putea tranzacţiona între conturile proprii şi în afara orelor bancare, de a-şi gestiona setările de acces, de a schimba numele de utilizator şi reseta parola, fără a se prezenta la bancă, au posibilitatea constituirii şi lichidării produselor de tip plan de economii şi introducerea direct-debitului şi a plăţilor recurente, ce pot fi folosite inclusiv pentru rambursarea ratelor.

Banca oferă serviciul de Internet Banking gratuit în cadrul pachetelor de produse şi servicii care includ conturi curente şi un card.

Până la 31 Decembrie 2012, clienţii persoane fizice Volksbank beneficiază de oferte promoţionale exclusiv pe Internet Banking, precum bonus de 0,5% pe an la dobânda oferită la Depozitul Sigur, în lei constituit prin Internet Banking. La depozitul pe 12 luni, dobânda este 7% pe an, în loc de 6,5%, 50% din valoarea comisioanelor aferente tranzacţiilor efectuate prin Internet Banking sunt returnate automat clienţilor care deţin şi un Cont de Economii în aceeaşi monedă. De exemplu, din valoarea de 3 lei a unui comision OP interbancar, 1,5 lei sunt returnaţi în Contul de Economii. Internet Banking este gratuit pe viaţă pentru clienţii care contractează un Credit de consum fără garanţie imobiliară, cu dobânda fixă.

Prin intermediul serviciului Internet Banking de la Volksbank se pot efectua plăţi interne şi externe, în lei sau în valută, intra şi interbancare, deschidere de conturi curente şi conturi de economii în lei sau valută, constituire şi lichidare depozite, plata ratelor la credite, programare ordine de plată periodice (standing orders), plăţi viitoare - ordine de plată singulare care au indicată o anumită zi de execuţie a plăţii, alta decât ziua curentă, schimburi valutare la curs ferm şi curs negociat, rapoarte: extrase de cont, istoric operaţiuni, vizualizare solduri, situaţie financiară, plăţi facturi şi direct debit, setare Info SMS, administrare carduri bancare, plăţi multiple prin import de fişier.

Volksbank a intrat pe piaţa din România în 2000. În prezent, banca este una dintre cele mai mari zece bănci de pe piaţa locală, cu active de 4,3 miliarde de euro şi o reţea de 135 de unităţi, extinsă la nivelul întregii ţări.

Începând din 2010, strategia băncii s-a modificat, iar Volksbank România este în curs de repoziţionare ca bancă universală, care acordă egală atenţie activităţilor de economisire, cât şi celor de creditare şi se adresează atât clienţilor companii, cât şi clienţilor persoane fizice. Începând din octombrie 2011, controlul asupra Volksbank România a fost transferat către vehiculul VBI Beteiligungs GmbH.