Nu consuma fructe uscate, caju, fistic. Nu le pune în bol, pentru că te pot tenta, cu cât vezi mai multe, cu atât mănânci mai multe. Fructele uscate au grăsimi sănătoase, dar sunt de asemenea bogate în calorii: un pumn de nuci prăjite are aproximativ 175 de calorii, 3 pumni, 525. Renunţaţi cu totul la aceste fructe uscate şi scăpaţi de 500 de calorii.

Nu mânca în faţa televizorului. Veţi consuma cu 288 de calorii în plus, potrivit Universităţii din Massachusetts. Mănâncă la masă şi apoi, în loc să te uiţi la TV ieşi la o plimbare timp de o oră, înseamnă câtva sute de calorii arse.

Redu toppingul din salate. O salată mare poate fi sănătoasă, însă adaosul de brânză, fructe uscate, şuncă, crutoane şi dressing înseamnă calorii în plus. Ca sa reduci 500 de calorii alege numai un singur topping.

Foloseşte farfurii mai mici, vei mânca cu 20 – 25% mai puţin.

Renunţă la frişca din cafea, care poate avea până la 600 de calorii.

Redu porţiile de chipsuri. O pungă conţine până la 1.260 de calorii, aşa încât, dacă îţi este poftă foarte tare, încearcă să nu consumi mai mult de 15 chipsuri, care înseamnă aproximativ 140 de calorii.

Bea cocktailuri cât mai simple. Siropurile, sucurile, mixurile de fructe dulci, cremoase, transformă băuturile în deserturi, o tentaţie care poate avea 800 de calorii.

Consumă mai puţine paste. O porţie de paste gătită acasă poate avea 220 de calorii, iar una asemănătoare, preparată la restaurant poate avea de câteva ori mai multe calorii, potrivit Universităţii din New York.

Nu neglija somnul. Persoanele care dorm până la cinci ore pe zi mănâncă mai mult în timpul zilei.

Renunţă la băuturile carbogazoase. O cutie de sucuri carbogazoase are între 150 – 180 de calorii. În cazul în care consumi mai multe pe zi, înseamnă peste 500 de calorii.  

Mergi mult. Nu numai atunci când vorbeşti la telefon, ci şi atunci când eşti acasă şi vorbeşti la telefonul mobil.