Este nevoie de mai mult decât abdomene! Grăsimea începe să se acumuleze atunci când nivelurile noastre de cortizol  sunt crescute. Stresul este unul dintre principalii vinovați pentru nivelul ridicat de cortizol. Atunci când se întâmplă acest lucru, cortizolul distruge masa musculară (tipul de țesut care arde caloriile mai eficient) și, de asemenea, ajută la depozitarea de grăsime în regiunea abdominală. Studiile arată că stresul cauzat de dietă poate crește și mai mult nivelul de cortizol, ceea ce nu va face nicio schimbare în regiunea abdominală chiar și cu restricțiile de calorii. Deci, cum vei reuși să scapi de colăceii inestetici?

Respectă aceste 3 lucruri și vei avea un abdomen plat și ferm cum ți-ai dorit dintotdeauna!

1. Odihnește-te!

Dacă dorești să lucrezi noaptea târziu, mai gândește-te o dată. Când bioritmurile sunt dezactivate, poți sfârși prin a mânca mai mult.  Pierderea somnului poate modifica, de asemenea, producția de hormoni, care afectează nivelurile de cortizol, care determină sensibilitatea la insulină, motive principale pentru ca acea grăsime nedorită de pe burtă să rămână pentru totdeauna! Noțiunea de bază de aproximativ 7 ore de somn pe noapte este unul dintre cele mai bune lucruri pe care le poți face pentru corpul tău.

Citeste mai mult pe fitness-nutritie.ro

Citeste si Arderea grăsimii: Bărbat vs. Femeie