Flanco a pregătit clienţilor stocuri de peste 100.000 de televizoare, 50.000 de telefoane, 25.000 de notebook-uri, 70.000 de electrocasnice mari şi 140.000 de electrocasnice mici. Stocul accesoriilor şi al produselor pentru entertainment numără peste 250.000 de articole.

Retailerul va avea disponibile peste 100 de repere din gama proprie, Vision, de la televizoare şi telefoane, până la electrocasnice mari şi mici (aparate frigorifice, maşini de spălat, aragazuri, aspiratoare, fiare de călcat, cuptoare cu microunde, maşini de tocat, storcătoare, mixere, cafetiere, râşniţe).

Retailerul pune la dispoziţie oferte de creditare de până la 24 de rate, pentru cumpărături făcute cu cardul de credit, deschis la marea majoritate a partenerilor financiari din ţară. În plus, clienţii pot opta pentru un credit obţinut pe loc, fără adeverinţă de salariu, cu rate fixe şi perioadă de returnare flexibilă, de la 6, până la 60 de luni, prin Cetelem şi BRD Finance.

'Împreună cu partenerii de finanţare, am optimizat fluxul astfel încât să ne permită să oferim un proces de aprobare a creditului de trei ori mai rapid decât până acum', a subliniat Dragoş Sîrbu. Un alt element de noutate îl reprezintă opţiunea de preaprobare a creditului, valabilă timp de 10 zile, pentru cumpărăturile în magazinele Flanco. Anul trecut, vânzările în rate au reprezentat peste 15% din total.

Pentru toate comenzile de Black Friday, livrările se vor face până la uşa clienţilor. Aceştia au posibilitatea, şi chiar sunt încurajaţi să verifice coletul în momentul primirii, pentru a se asigura că produsele comandate au ajuns în siguranţă. Flanco este cel mai eficient retailer autohton de produse IT&C, electronice şi electrocasnice. Cu un număr de peste 1.500 de angajaţi, compania deţine o reţea de 123 magazine, aflate în cele mai importante zone comerciale din 85 de oraşe.