Danone România îşi extinde portofoliul de produse cu o nouă gamă, Activia Light, disponibilă în 4 variante: Activia Light Natur, Activia Light cu Căpşuni, Activia Light cu Ananas şi Activia Light cu Cereale. Produs la fabrica din Bucureşti, iaurtul Activia Light cu 0% grăsime este ideal pentru a fi consumat în orice moment al zilei.

„Ne dorim să arătăm bine, mergem la sală, ţinem dietă, în acelaşi timp simţim nevoia de a mânca şi „ceva bun”. Alimentaţia echilibrată, alături de mişcare, este esenţială pentru un corp şi un spirit sănătos. Am creat Activia Light special pentru momentele în care vrei să te delectezi cu ceva bun şi să te bucuri de o plăcere fără să te simţi vinovat”, explică Anca Stroe, Director de Marketing Danone România.

Gama Activia este prezentă pe piaţă din anul 2001, iar portofoliul său include astăzi 21 de sortimente, fiind una dintre cele mai cunoscute mărci de iaurt din România. De altfel, 98% dintre femeile din mediul urban menţionează acest produs atunci când sunt întrebate ce marcă de iaurt cunosc.

De asemenea, şi la nivel mondial Activia este un produs iubit, fiind consumat anual de aproximativ 300 de milioane de oameni – echivalentul întregii populaţii din Statele Unite ale Americii. Anul trecut în România s-au consumat 70 de milioane de unităţi.