Poate fi un fruct, o leguma sau o sursa de proteine care, fiind atat de sanatoasa, ajunge adesea in farfurie in cantitate dubla pentru ca „nu ingrasa“, sau poate fi portia zilnica de ceai verde sau chiar cafeaua de dimineata. Ceea ce nu stie multa lume este insa ca, oricat ar fi de bune pentru silueta, cand punem lapte sau zahar in ceai si cafea, ne tragem singuri presul de sub picioare, indepartandu-ne incet dar sigur de scopul de a slabi. Cand vine vorba de dieta, trebuie sa intelegem doua aspecte importante: conteaza in primul rand marimea portiei si apoi maniera de preparare a mancarurilor.

Orice persoana preocupata de silueta isi face un tel din a se „imprieteni“ cu verdeturile, legumele, fructele, carnea slaba si cerealele integrale.
Nu exista amici mai de nadejde daca vrei sa scapi de kilogramele in exces, poate doar cu exceptia miscarii. Totusi, de multe ori pierdem imaginea de ansamblu si ajungem sa abordam gresit problema mancarurilor dietetice. Oricat de sanatos ar fi un aliment sau altul, nu vei avea nimic de castigat daca il gatesti gresit sau iti umpli farfuria. Iata care sunt cele mai populare alimente pentru slabit si cum ar trebui preparate ca sa iti subtiezi talia.

Ceai verde – Nu doar ca ajuta la combaterea celor mai importante afectiuni cu care se confrunta omul modern, dar ceaiul verde iti tine greutatea sub control, gratie antioxidantilor pe care ii contine. Aceasta bautura sanatoasa are in compozitia sa un ingredient din gama flavonoidelor numit epigalocatechin galat, cu doua efecte fantastice pentru silueta: stimuleaza metabolismul lenes, favorizand arderea grasimilor, si scade pofta de mancare. Ca sa te bucuri de aceste beneficii, ceaiul verde trebuie insa baut fara lapte sau zahar.

Orez brun – Nu este altceva decat orez alb neprocesat, insa lipsa de interventie si de prelucrare il transforma intr-o adevarata arma contra obezitatii. Totusi, pentru a obtine efectele dorite, trebuie consumat in cantitati moderate. Sedusi de calitatile sale dietetice, multi dintre noi „uita“ sa tina seama portiilor, asa ca ajungem sa neglijam cat punem in farfurie, pentru ca alimentul e unul cat se poate de sanatos.

Citeste mai mult: http://www.curademiere.ro/adevarul-despre-mancarurile-tale-dietetice-preferate/