Europrod SA, companie din cadrul Grupului Agricola Bacău specializată în convenience food (ready meals din carne şi vegetale, precum şi semipreparate din carne) îşi menţine şi în 2012 poziţia de lider pe această piaţă, cu o cotă de 19%.

„Vânzările de produse de post cresc în volum de la 1 tonă, într-o lună oarecare, la peste 25 tone într-o lună de post. Credem că noul nostru produs – Falafel va majora consistent această cifră, iar estimările noastre arată că vom atinge 45 de tone în acest Post al Crăciunului. De altfel lucrurile confirmă tendinţa crescătoare pe care am planificat-o.

În primele 9 luni ale acestui an, volumele comercializate au crescut cu 11%, iar în valoare am înregistrat o creştere de 17% a vânzărilor de produse ready meal şi semipreparate. În ceea ce priveşte exporturile, situaţia de la la 31 octombrie arată că 10 procente din totalul producţiei o comercializăm pe piaţa din Marea Britanie – cu 60% mai mult faţă de anul trecut.

Suntem deja în al doilea an în care obţinem cu succes certificarea BRC – pentru comerţ în Regatul Unit”, arată Lucica Benedic, directorul general al companiei Europrod.

Agricola Bacău lansează pentru Postul Crăciunului un nou produs de tip ready-meal vegetal – Falafel, în următoarele formule de prezentare: Falafel refrigerat, 400g, 350 g, 2.500 g, ambalat în pungă personalizată, dedicat Horeca şi distribuitorilor.