IFE (International Food & Drink Event) se desfasoară în capitala Marii Britanii, în cadrul complexului expozitional ExCel. Firmele româneşti împart un spatiu de 309 mp, localizat în zona pavilioanelor naţionale, în imediata apropiere a sectorului destinat produselor din carne.

Agricola promovează toate categoriile sale de produse: carne de pui, salamuri crude uscate, specialităţi fierte afumate, precum şi semipreparate şi produse de tip ready meal obţinute la Europrod, consolidând astfel relaţiile de business pe care compania le are pe piaţa Marii Britanii de mai multă vreme. Agricola Internaţional, Salbac, Europrod sunt companii ale Grupului Agricola care deţin certificarea şi sunt recertificate, în fiecare an, pentru export pe piaţa Marii Britanii ca urmare a auditului privind Standardul Global pentru Siguranţa Alimentului BRC (British Retail Certificate).

Acest audit este recunoscut de toţi specialiştii în domeniu ca fiind cel mai complex şi exigent standard privind siguranţa alimentară din toată Europa, impus de retailerii din Regatul Unit şi absolut necesar unei companii pentru a putea exporta pe acea piaţă.

„Suntem deschişi oricăror provocări şi avem încredere că valorificăm cât se poate de bine amploarea acestui târg pentru a consolida relaţiile comerciale pe care le avem deja, dar şi pentru a dezvolta relaţii noi. Zilnic am organizat degustări de specialităţi şi salamuri Agricola şi, spunem noi, am adunat aprecieri şi generăm o atitudine pozitivă. Bineînteles că Salamul de Sibiu Agricola – lider pe piaţa românească – este şi aici cel mai apreciat produs”, a declarat Angelica şmil, directorul general al companiei Salbac, prezent la Londra.

„Europrod – reprezentată la târg de directorul de vânzări al companiei, Sorana Ciutacu - are un potenţial foarte mare de dezvoltare şi are o susţinere foarte puternică din partea exportului. Produsele de tip convenience food sunt foarte bine vândute la export şi, dacă vom finaliza negocierile pe care le purtăm în prezent, va trebui poate să ne gândim chiar la extinderea capacităţii de producţie”, a arătat Grigore Horoi, preşedintele Agricola.

Organizatorii estimează pentru editia IFE 2013 un număr de circa 30.000 de vizitatori, din care aproape 4.000 străini. A fost lansat, cu odată cu această ediţie, şi programul “Meet the Buyer”, care oferă posibilitatea întâlnirii între marile companii britanice importatoare, distribuitoare şi angrosiste de produse alimentare şi băuturi cu firmele expozante.