Albalact, cel mai mare producător român de lactate din România, îşi consolidează poziţia pe piaţa iaurturilor prin extinderea portofoliului Zuzu în categoria de sănătate activă, cu iaurturile care conţin bacterii vii prietenoase organismului.

Albalact a lansat iaurturile Zuzu Bifidus cu culturi lactice vii care, potrivit specialiştilor în nutriţie, contribuie la echilibrul sistemului digestiv.

Iaurturile Zuzu Bifidus conţin combinaţia de culturi vii Bifidobacterium BB-12 şi Lactobacillus acidophilus LA-5. Consumate cu regularitate, BB-12 şi LA-5 protejează flora intestinală. Acestea conţin bacterii vii, prietenoase, de care organismul are nevoie în fiecare zi, potrivit reprezentanţilor companiei.

'Oamenii sunt din ce în ce mai informaţi cu privire la alimentaţie, ştiu că, în general, culturile vii din iaurturi ajută la o digestie mai bună. Alimentaţia sănătoasă nu mai este un subiect izolat, aşa cum problemele digestive nu mai sunt un subiect tabu. Nevoia unor alimente care să compună o dietă cât mai sănătoasă este cu atât mai acută cu cât stilul de viaţă modern duce către tot felul de blocaje şi dezechilibre în organismul nostru. Noi toţi avem nevoie de echilibru. Aşa am hotărât să extindem gama iaurturilor Zuzu Bifidus, care până acum le-a oferit consumatorilor doar sortimente cu mixuri de cereale şi fructe uscate. De-acum, Zuzu are pentru consumatorii săi o gamă completă de iaurturi bifidus simple, de băut, cu fructe şi cu cereale', arată Celina Condorovici, Senior Brand Manager pentru Zuzu la Albalact, într-un comunicat.

Iaurturile Zuzu Bifidus au nu doar culturi vii, dar şi o reţetă fără lapte praf.

Gama Zuzu Bifidus include iaurt alb cu 3% grăsime şi degresat, iaurt alb de băut cu 2% grăsime, iaurt de băut cu combinaţii răcoritoare de fructe (căpşuni şi coacăze negre, mango şi pară, caise şi piersici). Zuzu Bifidus oferă şi varianta snack, cu trei sortimente cu cereale, între care regăsim un produs nou, unic în piaţă - iaurtul degresat cu cereale şi goji.

Segmentul iaurt este pentru Albalact un obiectiv important încă din anul 2012, când compania a adus schimbări mari în portofoliu. De-atunci, an de an, Albalact a investit în iaurturile Zuzu, atât la nivel de produs, cât şi la nivel de ambalaj.

În 2014, prin investiţii de câteva milioane de euro, compania a modernizat linia de ambalare pentru iaurt şi a introdus şi un nou ambalaj în portofoliu - paharul de plastic pătrat cu gramaj mic. Şi anul acesta, compania a venit cu încă un ambalaj nou, odată cu lansarea Zuzu Bifidus - sticla de plastic de 320 grame pentru iaurtul de băut.

Extinderea continuă în categoria iaurt a adus compania Albalact între primii trei producători de iaurt din ţară. Compania a înregistrat o cotă de piaţă volumică de 17% în categoria Iaurturi, în 2014 (conform A.C Nielsen Retail Audit în perioade cumulate Ian 2014 - Dec 2014, în total România).

Albalact a încheiat anul 2014 cu o creştere de 12% a cifrei de afaceri, care a ajuns la 474.909.116 lei. Produsul său Zuzu este cel mai vândut lapte din România, iar Albalact îşi păstrează poziţia de lider pe piaţa laptelui cu brand-ul Zuzu din anul 2008.

Albalact mai este lider de piaţă pe segmentul untului de masă şi pe segmentul smântână, cu brand-ul omonim De Albalact. Cu brand-ul Rarăul şi portofoliul său de brânză proaspătă de vaci, lansat acum doi ani, compania a urcat pe locul doi în această categorie, scrie agerpres.