Adăugaţi în dietă alimente variate pentru un look excelent: păr sănătos, piele „strălucitoare”. Fox News a alcătuit un ghid al alimentelor care ne fac cina savuroasă.

Spanacul

Spanacul este bogat în carotenoid luteină, un pigment galben sau portocaliu prezent în legume şi fructe care acţionează ca un anti-oxidant, protejând celulele împotriva acţiunii radicalilor liberi. Poate fi consumat în salate sau ca garnitură cu o friptură.

Ouăle

Reprezintă adevărate surse de energie, ca să nu mai spunem că sunt uşor de preparat: fierte sau umplute. Ouăle sunt bogate în fier şi sulf numai bune pentru un păr moale şi mătăsos.

Bananele

Consumul de banane ne ajută să ne păstrăm pielea frumoasă şi elastică, datorită potasiului din conţinut. Potrivit siteului Fox News, sunt recomandate a fi consumate mai ales de fumători, pentru că nicotina reduce fluxul de sânge către straturile de piele, iar pielea este mai puţin oxigenată. Ca rezultat, devine uscată şi ternă. Fumatul reduce şi nivelul de vitamina C, care păstrează tinereţea pielii.

Varza roşie

Conţine sulf şi iod care ajută la detoxifierea organismului. Este recomandată să fie consumată de persoanele care au acnee sau folosită în diverse măşti pentru faţă.

Sfecla

Sfecla roşie conţine betaină, un aminoacid care ajută la descompunerea grăsimilor. Sucul sfeclei conţine, de asemenea, o formă de clor, care ajută la digestie. Sucul de sfeclă se poate adăuga, alături de alte dressinguri, în salate.

Uleiul din seminţe de struguri

Acest ulei este prefect pentru a fi consumat de asemenea în salate sau pe pâine prăjită, la fel ca uleiul de măsline. Este destul de folosit în produsele pentru piele, ca de exemplu creme, pentru că fiind bogate în vitamina E, reduce apariţia ridurilor.