Citrice

Există multe studii care dovedesc beneficiile vitaminei C. Portocalele, lămâile și grapefruit-ul, sunt surse bogate în această vitamină.

Struguri roșii

Una dintre cele mai problematice efecte ale alergiilor este inflamația. Consumul de alimente bogate în antioxidanți poate ajuta la reducerea inflamației care apare în întregul corp. În plus, coaja strugurilor roșii este bogată în resveratrol, care este, de asemenea, un antiinflamator foarte eficient.

Broccoli

Sinusurile blocate pot fi desfundate prin consumul de broccoli. Dar acesta nu este singurul beneficiu al acestei legume. De asemenea, este foarte bogat în vitamina C (o cană de broccoli crud conține până la 80 mg. de vitamina C).

Varză verde

Varza conține fitochimicale, în special carotenoide. Este bine cunoscut faptul că acestea ajută la vindecarea alergiilor. Pentru a stimula și mai mult efectele carotenoidelor, persoanele afectate de alergii trebuie să consume varza în combinație cu un aliment gras.

Nuci

Nucile sunt foarte bogate în magneziu și vitamina E. Magneziul luptă împotriva respirației zgomotoase și astmului, iar vitamina E ajută la îmbunătățirea imunității și la protecția organismului împotriva radicalilor liberi.

Mere

Acestea conțin un flavonoid numit quercitină care este un antiinflamator foarte eficient. Coaja de mere este bogată în antioxidanți, în special polifenoli, care protejează celulele organismului.

 

Citeste mai mult pe fitness-nutritie.ro

Citeste si 8 fructe și legume care te ajută să faci față caniculei