Uneori este vorba mai mult de calitate decat de cantitate. Un bol mare de supa sau un borcan de iaurt te vor ajuta sa-ti potolesti foamne si sunt recomandate pentru reducerea kilogramelor in plus. Daca ai pofta de ceva dulce incearca un mar sau rontaie niste nuci. Toate aceste alimente sunt ideale pentru cura ta de slabire si te ajuta sa tii foamea sub control.

Supa, indiferent ca este de legume sau de carne, este foarte buna atunci cand urmezi o dieta. Supa iti ofera senzatia de satietate, exista numeroase combinatii in care poate fi gatita, si este ideala atat pentru masa de pranz, cat si pentru cina.
Atunci cand incepi masa cu supa,  deja creierul simte ca a consumat destula hrana, asa ca vei manca mult mai putin din celalalt fel pregatit.
Poti alterna supele de legume cu cele de carne, si ai grija sa le gatesti astfel incat sa contina cat mai putina grasime. Si este de la sine inteles k supele la plic se exclud.

Pentru un mic dejun sanatos si potrivit dietei, alegeti ouale. Un ou are doar 70-80 de calorii si ofera sase grame de proteine. Un studiu arata ca persoanele care mananca oua la micul dejun slabesc mai mult decat restul persoanelor. Le puteti consuma fierte sau sub forma de omleta, dar preparate fara ulei.

Nu trebuie sa-ti lipseasca din alimentatie iaurtul, mai ales daca urmezi o cura de slabire. Iaurtul este foarte satios daca il combini cu o sursa de fibre sau grasimi sanatoase, cum ar fi cerealele integrale sau semintele. Pentru rezultate excelente, alege semintele de in sau cele de dovleac.
Avocado are in compozitia sa acid folic, potasiu, vitamina E si fibre, fiind un aliment foarte satios. Grasimile mononesaturate pe care le contine incetinesc ritmul in care se goleste stomacul, astfel iti da senzatia ca esti satul pentru o perioada indelungata. Poti manca un avocado la doua zile, in cursul dietelor.

Merele reprezinta un aliment sanatos si satios. Nu degeaba una dintre cele mai bune cure de slabire este cea bazata pe consumul de mere. Un mar are, in medie, 80 de calorii, si poate fi la fel de hranitor ca o masa intreaga, datorita fibrelor si apei pe care le contine.

Exista falsa impresie ca fasolea si lintea ingrasa. Nimic mai gresit. Fasolea si lintea au in compozitie carbohidrati carora le ia mult sa se descompuna in organism, ceea ce ofera o  senzatie de satietate pe termen lung.