Kilogramele in exces sunt o problema cu care se confrunta multi dintre noi. Exista mai multe motive pentru care acumulam kilograme in plus, precum o dieta neadecvata, un ritm de viata haotic, oboseala, stresul si lipsa activitatii fizice.
In aceasta perioada, organismul are nevoie de proteine, precum peste, oua, produse lactate, carbohidrati din cereale integrale, legume si fructe, grasimi si o hidratatre intensa.

Iata o lista cu cele mai bune alimente pentru slabit si cum sa le incluzi in dieta zilnica, conform Health Magazine:

Fasole neagra

O ceasca de fasole neagră contine15 grame de proteine ​si niciuna dintre grasimile saturate gasite in alte surse de proteine​​, cum ar fi carnea rosie.

Ovaz

Ovăzul este bogat in fibre. O portie te va ajuta sa te simti plin pe tot parcursul zilei. Doar o jumatate de cana contine 4.6 grame de amidon rezistent, un carbohidrat sănătos, care stimulează metabolismul si arde grăsimile.

Avocado

Este bine sa consumati grasimi, atata timp cât sunt grasimile cele bune. Acid oleic, un compus al avocado, este o grasime sanatoasa, care iti va da senzatia de saturatie. Consuma un sfert de avocado pe zi si vei vedea cum grasimea de pe abdomen dispare treptat.

Somon

Sursele slabe de proteine te fac sa te simti satul fara sa consumi grasimi. Somonul este alegerea ideala si asigura necesarul de proteine pentru o masa de pranz copioasa.

Afine

Cunoscute pentru efectul lor de anti-imbatranire, afinele sunt un aliment potrivit pentru persoanele care vor sa urmeze o dieta. O ceasca de afine contine doar 80 de calorii, sunt satioase si delicioase.

Broccoli

Fiert sau crud, acesta leguma este bine-cunoscuta pentru puterile sale de prevenire a cancerului. O portie de brocoli are in jur de 30 de calorii si ajuta la pierderea in greutate.

Orez brun

Orezul brun este o varianta mai sanatoasa si mai bogata in fibre decat orezul alb. O jumatate de ceasca contine 1.7 grame de amidon rezistent, care stimulează metabolismul si arde grăsimile.

Pere

O para consumata pe zi asigura 15% din cantitatea zilnica recomandata de fibre. Un studiu a constatat ca femeile care au mancat trei pere pe zi au consumat mai putine calorii si au pierdut in greutate mai mult decat cele care nu au mancat pere.

Vinul

Resveratrol, antioxidantul gasit în coaja strugurilor, opreste depozitarea grasimilor. Studiile arata ca bautorii de vin au talia mai mica si mai putina grăsime pe burtă, comparativ cu cei care consuma alte băuturi alcoolice.

Grapefruit

Chiar daca nu modifici nimic altceva din dieta ta zilnica, incearca sa mananci o jumatate de grapefruit inainte de fiecare masa. Vei slabi pana la un kilogram pe saptamana!

Un compus din grapefruit reduce insulina, un hormon care stocheaza grăsimea, si duce astfel la pierderea in greutate. Este, de asemenea, o sursa buna de proteine si contine cel putin 90% apă.

Nuci

Nucile sunt un alt super-aliment bogat in grasimi sanatoase care ajuta la slabit. Un studiu a aratat ca oamenii care au adăugat nuci in dieta lor zilnica, au slabit mai mult decat cei care nu au mancat deloc.

Ceai verde

Acest ceai te hidrateaza, da senzatia de saturatia si te ajuta sa slabesti. Antioxidantii din ceaiul verde ard grasimile si caloriile din organism. Cinci cesti de ceai pe zi te vor ajuta sa pierzi în greutate de două ori mai mult decat in mod normal.

Linte

Lintea este o mursă consistenta de proteine si fibre O portie de jumatate de ceasca are 3.4 grame de amidon rezistent, care stimulează metabolismul si arderea grăsimilor.

Banane

O banana usor verde, de dimensiuni medii, te va umple de energie si iti va stimula metabolismul cu cele 12,5 grame de amidon rezistent.

Oua

Cu toate ca ouale nu sunt cele mai indicate atunci când vine vorba de pierderea în greutate, un studiu a arata ca femeile supraponderale care au mancat la mic dejun ouă, au pierdut in greutate de doua ori mai mult decat femeile care si-au inceput ziua mancand covrigi.

 

Ciocolata neagra

Vesti bune pentru iubitorii de ciocolata. O bucata, doua de ciocolata neagra pot încetini digestia, astfel ca te simti plin pentru mai mult timp si vei mânca mai putin la următoarea masă.

Portocale

O portocala are doar 59 de calorii, este satioasa, sanatoasa si te ajuta sa mananci mai putin.

Cartofi

Adevărat, cartofii sunt bogati in carbohidrati, dar sunt de trei ori mai satiosi decat o felie de pâine albă. In plus, cartofii contin mult amidon rezistent, care ajuta organismul sa arda grasimi.

Branza

Branza de capra proaspata si branza feta contine un acid gras care te ajută să te simti satul si arde multe grasimi.