În prezent, Marinopoulos Coffee SEE gestionează 19 cafenele Starbucks, 14 în România și 5 în Bulgaria. Planurile de dezvoltare prevăd deschiderea altor șapte cafenele în România până la finele lui 2015. Veniturile estimate ale MCC Romania și MCC Bulgaria pentru 2014 se ridică la 10 milioane de euro în timp ce profitul operațional este estimat la două milioane de euro.

AmRest Holdings, cel mai mare operator de restaurante din Europa Centrală, precizează că prețul final va fi stabilit la încheierea tranzacției. Preluarea lanțurilor de cafenele Starbucks din România și Bulgaria se potrivește perfect cu strategia AmRest, oferind o intrare pe piața din România, a doua mare țară din Europa Centrală. Potrivit estimărilor AmRest, triplarea operațiunilor din România în următorii ani este posibilă.

Marca Starbucks este parte a portofoliului AmRest din 2007 când prima cafenea Starbucks a fost deschisă la Praga. În momentul încheierii tranzacției, AmRest opera 67 de cafenele Starbucks în trei țări, Polonia, Cehia și Ungaria, noteaza Agerpres in pagina electronica.