Iată ce exerciții trebuie să faci pentru a-ți dezvolta viteza, agilitatea și echilibrul, astfel încât lumea să fie la picioarele tale:
 

Alergare în W – pentru explozie

Așează 5 jaloane astfel încât să formeze un W imaginar, 10 m între jaloane, pe lungime și 5 m între jaloane, pe lățime. Pornește din punctul din stânga, aleargă ușor până la cel de-al 2-lea, sprintează până la al 3-lea, aleargă ușor până la al 4-lea și sprintează până la al 5-lea. Fă o pauză de 20 sec. și inversează.

Alergare într-un picior – pentru explozie

Așează 8 obstacole pe o distanță de 5 m. Aleargă cât de repede poți folosind doar un picior, fără să lovești obstacolele. Întoarce-te folosind celălalt picior. Asigură-te că îți folosești foarte bine brațele (brațul și antebrațul trebuie să formeze un unghi de 90°) și că ridici foarte sus genunchiul piciorului pe care îl folosești.

Sărituri scurte, într-un picior – pentru agilitate

Așează 6 jaloane, 3 în linie dreaptă, cu o distanță mică între ele și cel de-al 3-lea să formeze un ceas imaginar cu celelalte 3: unul să fie la ora 10, iar celelalte la 12 și 14. Ultimele 3 trebuie să fie, fiecare, la o distanță de 5 m față de al 3-lea jalon. Sari într-un picior pe lângă primele 3 jaloane și sprintează către un jalon final. Mergi înapoi și repetă cu celălalt picior. Execută 3 serii x 8 repetări pe fiecare picior.

Ridicări – Sprint – pentru agilitate

Acest exercițiu ajută la coordonarea întregului corp. Întinde-te pe podea (schimbă poziția la seriile 2 și 3 – pe spate, pe burtă, pe lateral), numără până la 5, apoi ridică-te cât de repede poți și aleargă 5 m. Execută 3 serii pentru fiecare poziție x 8 repetări.

Sărituri scurte – pentru agilitate

Procedează exact ca la exercițiul al 3-lea, numai că acum vei sări în ambele picioare. Execută 3 serii x 4 repetări.

 

Citeste mai mult pe fitness-nutritie.ro

Citeste si Antrenează-te precum Cristiano Ronaldo!