"Acum, mai mult ca niciodată, oamenii ilustrează lumea în timp real folosind Instagram“, a comentat, pe blog, cofondatorul Instagram, Kevin Systrom, amintind şi de începuturile modeste ale aplicaţiei.

"Instagram, ca uneltă menită să inspire şi să conecteze oamenii, este atât de puternică pe cât doreşte comunitatea de utilizatori să fie. De aceea, noi suntem foarte norocoşi că avem şansa să construim asta alături de voi", a mai scris Systromk, într-o postare pe blogul său.

Succesul Instagram este cu atât mai interesant, deoarece la finalul anului 2012 s-a pornit o reală dezbatere pe tema regulamentului reţelei şi a politicii de confidenţialitate pe care Instagram le-a schimbat, dar nu ca în primă fază.

Instagram s-a lansat drept o aplicaţie destinată numai iPhone şi a ajuns, relativ repede, la 30 de milioane de utilizatori. Apoi, în prima jumătate a lui 2012, Instagram a ajuns pe Android şi utilizatorii au fost tot mai mulţi. Între timp, Facebook a cumpărat reţeaua pentru aproximativ 1 miliard de dolari, scrie Antena3.