Un nou magazin în cartierul exclusivist Mayfair din Londra este ultima încercare a celor de la Aston Martin de a poziţiona marca drept un furnizor de mai multe produse de lux nu doar automobile. Chiar dacă în prezent centrul comercial din Mayfair oferă doar cărucioare pentru copii la un preţ de 3.000 de lire sterline (3.980 de dolari) sau genţi de mână la 1.100 de lire sterline, ambiţiile Aston Martin sunt mult mai mari.

"Nu ar fi grozav să stai într-un apartament de lux Aston Martin, cu un Aston Martin în parcare şi cu un iaht Aston Martin ancorat în port?", a spus directorul general Andy Palmer, la inaugurarea noului magazin.

Producătorul britanic a sărbătorit la sfârşitul anului 2014 o jumătate de secol de parteneriat cu seria de filme James Bond, colaborare care a debutat în 1964 prin folosirea unui model DB5 în filmul "Goldfinger", în care rolul agentului 007 a fost interpretat de Sean Connery.

Aston Martin, companie controlată de fondul italian de private equity Investindustrial şi grupul kuweitean Tejara Capital, produce o gamă extinsă de automobile la actuala sa uzină de la Gaydon, centrul Angliei, însă în ultimii ani a înregistrat o scădere a vânzărilor după criza financiară din 2007/2008. Obiectivul Aston Martin este să-şi majoreze de patru ori capacitatea de producţie până la aproximativ 15.000 de vehicule pe an la finele acestui deceniu, scrie agerpres.