Magazinul Auchan Pallady are 10.000 de metri pătraţi şi cuprinde peste 50.000 produse.  Compania va rebrandui cele 20 de hipermarketuri Real în mai puţin de un an.

Transformarea a durat mai puţin de 3 săptămâni şi a constat, pe de o parte, în modificări tehnice şi comerciale, cum ar fi reorganizarea suprafeței de vânzare, extinderea unor universuri comerciale, îmbunătăţirea confortului clienţilor, decorarea, sistemele informatice, formarea echipelor și introducerea comerţului Auchan, de tip discount generalizat,  cu game largi şi adaptate de produse, la preţuri permanent mici şi cu servicii utile pentru clienţi.
Pe o suprafaţă netă de vânzare de 10.000 de mp, noul hipermarket Auchan Pallady oferă locuitorilor o gamă de peste 50.000 produse. Specialist alimentar recunoscut, Auchan se diferenţiază prin faptul că pune un accent deosebit pe calitate, prospeţime şi preţuri mici. Auchan Pallady a dezvoltat în mod special partea de produse proaspete fabricaţie proprie: brutărie, patiserie, carmangerie, gastronomie şi a acordat o atenţie deosebită raioanelor de legume şi fructe, dar şi pescăriei, graţie filierelor de aprovizionare româneşti şi internaţionale, integrând şi punctele forte recunoscute ale Real în aceste domenii.

În domeniul nealimentar, Auchan Pallady a extins substanţial raioanele cu produse de sezon (ex. flori, grădinărit, vacanţă, picnic, etc.), cele destinate copiilor şi bebeluşilor (jucării, educaţie, îmbracăminte), parfumeria şi îngrijirea personală, raionul de electronice şi electrocasnice, dar şi universul animalier, pentru a răspunde cât mai bine nevoilor familiilor, dar şi pentru a îmbunătăţi, prin preţurile practicate, puterea de cumpărare a clienților.

"Echipele reunite Auchan și Real, cu sprijinul furnizorilor parteneri, au îndeplinit cu succes  o formidabilă provocare, aceea de a transforma și de a deschide porțile Auchan Pallady în mai puțin de 18 zile, sub marca şi comerţul Auchan. Am pregătit pentru clienţii noştri "diferenţa Auchan": un magazin modern, primitor şi confortabil, cu o gamă completă şi adaptată, de peste 50.000 de produse ieftine şi cu preţuri permanent mici, care îi va surprinde zilnic cu acțiuni comerciale inovante și atractive, cu târguri și evenimente, cu oferte sezoniere de mare amploare.

Experienţa Auchan Pallady, primul magazin transformat, a fost o foarte bună oportunitate de a pune la punct întregul proces de remodelare, de a integra şi forma echipele şi de a îmbina punctele forte ale celor două companii, în realizarea ambiţiei noastre de a  face din Auchan magazinul preferat al tuturor românilor,” a declarat Patrick Espasa, Director General Auchan România.

Tranzacţia Auchan-Real a fost finalizată pe 12 septembrie, ca urmare a acordului semnat în 30 noiembrie 2012 între Grupul Auchan şi Metro Group şi a validării primite din partea Consiliului Concurenţei, la sfârşitul lunii iulie.

Auchan România, în noua sa dimensiune, ajunge la 31 de magazine deschise şi alte două în construcţie, o suprafaţă netă de vânzare de 252.000 metri pătraţi, peste 10.000 de angajaţi, 3 platforme logistice, 70 milioane de clienţi anual şi o cifră de afaceri comună de peste 4,5 miliarde de lei, fără taxe.

Compania devine, astfel, unul din primii cinci cei mai mari angajatori privaţi din România şi a doua reţea de comerţ ca suprafaţă totală de vânzare la nivel naţional.

Potrivit deciziei Consiliului Concurenţei de aprobare a tranzacţiei, Auchan România va aplica propriul model economic, care presupune şi preţuri mai competitive pentru clienţi, în hipermarketurile preluate de la Real, de la care va adopta însă sistemul logistic mai performant.

Tranzacţia a fost autorizată cu condiţia respectării unor angajamente asumate voluntar de părţile implicate pe două pieţe relevante, respectiv Craiova şi Târgu-Mureş. Astfel, pentru Craiova şi Târgu Mureş, Auchan şi-a luat angajamentul de a nu deschide sau achiziţiona noi magazine pe o perioadă de cinci ani de la data autorizării concentrării şi de a nu majora preţurile cu mai mult de 5% faţă de media preţurilor altor magazine din reţea pentru trei ani, scrie Mediafax.