Magazinele MyAuchan din Staţiile Petrom vor oferi o gamă variată de produse alimentare, inclusiv carne proaspătă, fructe şi legume, dar şi cosmetice, produse pentru bebeluşi şi accesorii auto. Zona de magazin existentă din cadrul staţiilor va fi reamenajată conform standardelor MyAuchan, zona de case de marcat fiind comună atât pentru achiziţiile de carburanţi, cât şi pentru magazinul MyAuchan.

Potrivit estimărilor, până la sfârşitul anului vor fi deschise 15 magazine MyAuchan în cadrul staţiilor Petrom din Bucureşti şi din ţară, primul spaţiu urmând să fie inaugurat în cursul lunii mai. Această etapă pilot va fi utilă celor doi parteneri pentru adaptarea serviciilor şi ofertei în vederea unei eventuale extinderi la scară largă a proiectului.

OMV Petrom este unul dintre cele mai mari grupuri petroliere integrate din Europa de Sud-Est, cu o producţie anuală de ţiţei şi gaze de aproximativ 64 milioane bep în 2016. Grupul are o capacitate de rafinare de 4,5 milioane tone anual şi operează o centrală electrică de 860 MW şi un parc eolian de 45 MW. Pe piaţa distribuţiei de produse petroliere, OMV Petrom este prezent pe pieţele din România şi ţările învecinate prin intermediul a 783 benzinării, la sfârşitul lui 2016, sub două branduri, OMV şi Petrom.

Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri şi a avut o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de euro în 2016.