'La opt luni de la achiziţionarea Volksbank România avem ocazia să anunţăm încheierea cu succes a integrării VBRO în structura BT şi fuziunea celor două bănci. Acum suntem o singură bancă, o singură echipă', arată un comunicat BT, citat de agerpres.

2015 a fost un an plin, în care strategia a fost să continuăm creşterea businessului BT în paralel cu dezvoltarea sinergiilor dintre Banca Transilvania şi Volksbank România. Credem că am reuşit, având în vedere rezultatele. In 2015 banca noastră a ajuns la maturitate din punctul de vedere al resurselor şi al capabilităţilor, ceea ce ne-a pregătit pentru achiziţionarea Volksbank România, pentru integrare şi, în cele din urmă, pentru fuziune, precizează managementul BT.

La momentul achiziţionării VBRO am făcut public angajamentul faţă de clienţi, pe care i-am respectat: aproximativ 34.000 de clienţi Volksbank România au beneficiat de reduceri şi de beneficii din partea BT. In total, a fost acordată clienţilor VBRO o diminuare a datoriei totale de 1,5 miliarde de lei prin oferta care a constat în restituirea comisionului de risc pentru credite indiferent de monedă, prin oferta de discount-uri pentru conversia creditelor în franci elveţieni, respectiv prin diminuarea automată a datoriei totale pentru creditele curente. Efortul uman din partea echipelor ambelor bănci este remarcabil: de exemplu, în cadrul ofertei CHF au fost organizate 35.000 de întâlniri între clienţii VBRO şi echipele BT şi Volksbank România, arată comunicatul.

BT are în prezent 2,2 milioane de clienţi BT, din care 10% provin de la VBRO. Echipa a ajuns la 7.300 de angajaţi, aproape 400 de persoane sunt din echipa Volksbank România. noastre. La procesul de integrare a Volksbank România în structura Băncii Transilvania şi fuziunea prin absorbţie au contribuit peste 600 de persoane din ambele bănci, dintre care circa 100 au avut responsabilităţi permanente în domenii-cheie.