Adresandu-se ziaristilor la Salonul Auto de la New York, Ghosn a explicat ca, pe termen scurt, cererea pentru SUV-ul Nissan Rogue poate fi rezolvată pe termen scurt cu ajutorul fabricilor din Coreea de Sud şi Japonia. Pe termen lung insa, "vom avea, evident, nevoie de o capacitate de producţie mai mare în America de Nord.

Concret, se intentioneaza o majorare a cotei de piaţă în SUA de la 9,3%, in prezent, la 10% până în 2017. Declaraţiile omului de afaceri vin in contextul in care mai multe firme rivale au anunţat că vor construi noi fabrici sau vor creste productia intreprinderilor existente în Mexic, SUA şi Canada.

Astfel, constructorul suedez Volvo a anunţat recent o investitie de 500 milioane de dolari într-o fabrică din SUA, grupul sus-coreean Hyundai Motor îşi va extinde capacitatea în America de Nord, in timp ce companiile germane Volkswagen, Daimler şi BMW şi-au crescut producţia în SUA sau Mexic.