Anii trec, dar bebelusii de la Evian raman la fel de dragalasi. Celebrele mascote, care intruchipeaza marca de apa minerala incepand din 1998, isi vor face reaparitia, mai intai pe Web, la 19 aprilie, apoi pe micile ecrane, zece zile mai tarziu. Agentia BETC, aflata la originea acestui opus publicitar, spera sa creeze un buzz mondial in jurul noului sau concept.

Unul dintre obiectivele dezvaluite ale acestei campanii vizeaza omogenizarea imaginii Evian pe ansablul pietelor sale de desfacere (139 de tari) si instalarea conceptului in Asia, in special in China, unde Evian are ambitii mari. Marca a dezvoltat, de asemenea, o aplicatie digitala (Android, iOS, Facebook...) cu societatea suedeza B-Reel, care permite "transformarea" utilizatorilor in bebelusi, cu ajutorul unui program de recunoastere faciala, care se sprijina pe 72 de puncte ale fetei.

In total, filmele Evian – de la spotul bebelusilor inatatori din 1998 si filmul Waterboy din 2005, la videoclipul unde adultii canta cu voci de copii We will rock you de Queen – au fost vizionate de peste 250 de milioane de ori.