Iată de ce trebuie să mănânci nuci cât mai des posibil (de recomandat, zilnic):

Scad tensiunea arterială

Datorită nivelului ridicat de acizi grași Omega-3 conținuți, nucile sunt foarte benefice pentru sănătatea sistemului cardiovascular. Doar câteva nuci pe zi pot ajuta la reducerea tensiunii arteriale.

Scad nivelul colesterolului

Tot acizii grași Omega-3 (dar și fibrele alimentare) sunt responsabili și cu scăderea nivelului de colesterol LDL.

Previn apariția cancerului

Conform studiilor pe subiecți umani, s-a constatat că doar câteva nuci pe zi reduc semnificativ riscul de cancer de prostată, în timp ce conform studiilor pe animale s-au constatat rezultate similare cu privire la riscul de cancer mamar.

Previn apariția calculilor biliari

Studii recent au demonstrat că prin consumul zilnic de nuci se previne apariția pietrelor biliare.

Mențin sănătatea creierului

De asemenea, acizii grași Omega-3 sunt foarte benefici pentru creier, consumul de nuci ajutând la îmbunătățirea memoriei și a funcției cognitive generale.

Mențin sănătatea sistemului digestiv

Deoarece nucile sunt foarte bogate în fibre alimentare, ele reprezintă o modalitate foarte bună prin care îți poți menține sistemul digestiv sănătos, asigurându-ți în același timp și proteine, față de produse din carne și lapte.

Mențin sănătatea sistemului osos

Unul dintre acizii grași esențiali din nuci, acidul alfa-linoleic, ajută la menținerea oaselor puternice și sănătoase, în același timp prevenind inflamațiile.

Citeste mai mult pe fitness-nutritie.ro

 

Citeste si Consumă migdale pentru a reduce pofta de mâncare