Ideea unei zile în care REDUCERILE se aplică pentru toate produsele de pe rafturi încântă clienţii magazinelor, deoarece, cu reduceri de 30, 40 sau chiar 50%, atât magazinele, cât şi cumpărătorii, reuşesc să iasă în câştig. Pe de o parte, orice client plăteşte mai puţin decât se aştepta pe produsul dorit, în timp ce magazinul care vinde produsul reuşeşte să câştige la cantitatea mai multor bunuri vândute.

Cele mai câştigate din afacerea BLACK FRIDAY sunt MAGAZINELE ONLINE, deoarece comenzile pot fi făcute cu uşurinţă cu ajutorul paginilor de internet ale acestora. Clientul nu mai este nevoit să se deplaseze într-un spaţiu fizic, iar magazinul câştigă timp şi rapiditate odată cu livrările deja plasate.

Nici magazinele clasice nu se pot plânge că vânzările nu merg bine în singura zi din an în care reducerile sunt cele mai consistente, însă de cele mai multe ori cumpărarea unui produs cu ocazia BLACK FRIDAY devine pentru client o cursă contratimp pe care trebuie să o câştige în dauna competitorilor săi.

Magazine cu produse IT:

    eMAG
    Evomag
    PC Garage
    F64
    ClickShop
    Marketonline
    Azerty
    Magazinultau
    Koyos

Magazine cu electrocasnice:

    Altex
    Domo
    Carrefour
    Flanco

Magazine de fashion, încălţăminte şi accessorii:

    TinaR
    Ecco Shoes
    Miniprix
    Boutique Mall
    StarShinerS
    dEpurtat
    Ama Fashion
    LaFemme
    Originals
    Fashion Days
    Quick24
    Zorile Store
    Matar
    My Closet

Magazine de cărţi:

    Nemira
    Elefant.ro
    Libris
    Okian
    BookCity

Magazine cu jucării şi articole pentru copii:

    Bebe Bliss
    Best Kids
    DinoLand
    101 Jucării

Cadouri:

    E-Cadou
    USBMania
    FunGift
    Cadouri De Top